Innledning.
00:53 | Author: Bien
I mitt refleksjonsnotat ønsker jeg å reflektere rundt det som har gjort mest inntrykk på meg gjennom dette skoleåret.
- Kan jeg ved variasjon og aktivitet utvikle sanseapparatet for å øke evne til kommunikasjon og til å oppta læring.
- Kan praktiske erfaringer hjelpe oss til å opparbeide begreper for å forstå teori.
- Hvordan bidrar sosialkompetanse til holdninger, samhandling og det å jobbe i nettverk.
- Hvordan kan digital kompetanse hjelpe oss å lære i samspill, opparbeide evne til endring og utvikling av faget, og til å kunne delta i samfunnet og arbeidslivet.

Jeg vil ta utgangspunkt i de 7 ferdigheter Tony Wagner (direktør ved Harvard i USA) sier kreves for å overleve arbeidslivet i det 21. Århundre og reflektere rundt noen av disse.
Arbeidsplan ligger som mappe og vedlegg på fiff. Der står også de ulike rammeplanmål jeg har jobbet med gjennom året:
This entry was posted on 00:53 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: